



Jak to funguje
Výběr potahu na židle
Typ potahu vybírejte pozorně. Pokud si nejste jisti druhem potahu na židle, zašlete nám fotografii židle na info@svatebni-potahy.cz nebo uveďte její rozměry: délku židle od topu po zem, délku opěradla, šířku opěradla, šířku a hloubku sedáku, a my vám poradíme.
Můžeme vám také zaslat na požádání vzorek potahu k vyzkoušení zdarma.
Rezervace dekorací
Potahy a další dekorace doporučujeme zarezervovat co nejdříve, abychom mohli na daný termín zaručit volné kapacity. Rezervace je bezplatná a můžete ji provést buďto emailem na info@svatebni-potahy.cz nebo telefonicky na čísle +420 775 025 800.
Máte-li vybráno, můžete objednat dvěma způsoby:
1. Vložte si dekorace do košíku na našem webu a vyplňte objednávkový formulář. Jako datum rezervace se uvádí den konání akce. Na základě této objednávky Vám bude zaslána smlouva o pronájmu, kde bude uvedeno datum a způsob dodání zásilky a datum vrácení zásilky.
2. Anebo pošlete email s informacemi potřebnými do smlouvy o pronájmu:
- Datum konání akce
- Vybrané dekorace
- Jméno pronajímatele a adresa trvalého bydliště či sídla
- Adresu doručení, pokud je jiná
- Telefonní kontakt na osobu, která bude zásilku přebírat
- Číslo účtu pro vrácení kauce (vracíme max. do 3 týdnů)
Také Vám bude zaslána smlouva o pronájmu, kde bude uvedeno datum a způsob dodání zásilky a datum vrácení zásilky.
V případě zájmu o platbu převodem, neplaťte, dokud Vám od nás nepřijde na email zálohová faktura.
Doručení dekorací
Potahy a další svatební a slavnostní dekorace odesíláme co nejdříve je to možné. Zpravidla ve středu daného týdne před akcí, na kterou jsou potahy a dekorace zarezervovány. Zásilky se pak v 95% případů doručují hned na druhý den, tj. ve čtvrtek.
Platba probíhá zpravidla dobírkou, v případě zájmu lze platit i převodem.
Osobní odběry probíhají každý čtvrtek. Prosíme, buďte dochvilní. Děkujeme.
Záloha x Vratná kauce
Zálohu předem vybíráme pouze při objednání party nábytku (židle, stoly apod.), a to ve výši 50% z ceny nájmu. Týden před konáním akce se pak doplácí zbytek ceny nájmu. V jiných případech zálohu předem nevybíráme.
X
Vratná kauce se platí společně s cenou za pronájem dekorací na dobírku anebo převodem. Nikdy neposílejte vratnou kauci zvlášť na náš účet. Po vrácení a kontrole dekorací se kauce posílá na bankovní účet klienta v rozmezí 1-3 týdny maximálně.
Vrácení dekorací
Adresa pro vrácení dekorací je: David Gregor, Hlavní 54, Hluk 687 25, tel. 775025800. Zásilky nikdy neposílejte na fakturační ani jinou adresu.
Potahy a dekorace je nutno vrátit rozvázané, poskládané, suché a bez závad osobně na naší provozovně nebo předáním dopravci ihned v pondělí po akci. Čistírna je již v ceně půjčovného, tedy se vrací vše použité, neprané. Dopravcem může být Česká pošta, Gls, PPL, DPD a další, ale vždy je nutné poslat doporučeně. Svoz zásilky po akci, který nabízíme prostřednictvím Gls, není automatický. Pokud máte zájem o tuto službu, informujte nás o tom např. poznámkou v objednávce nebo emailem.
Zásilky vždy posílejte nazpět jménem, pod kterým jste si je objednali. Nelze podle obsahu dohledávat, od koho zásilka přišla. Děkujeme za pochopení.
Zacházejte s potahy a stuhami se vší opatrností
Potahy na židle, ubrusy, sukně, stuhy ani běhouny nikdy nepropichujte ani nesešívejte! Stejně tak propálené díry od cigaret nebo prskavek zničí potah navždy.
V případě poškození dekorací bude snížena vratná kauce podle míry poškození, viz sekce Důležité upozornění.
Podrobnější informace najdete ZDE.


